logo-cropped

Ikviens no mums ikdienā lieto Google, tomēr retais izmanto Google dažādo rīku vienkāršās un ērtās iespējas klientu piesaistē un savu ienākumu vairošanā. Kā padarīt Google un citus tiešsaistes risinājumus par efektīvu sava biznesa atbalsta instrumentu, jūs uzzināsiet

 

Trešdien, 2011.gada 14.septembrī
Seminārs: LIAA 2. stāva konferenču zālē
Adrese: Rīgā, Pērses iela 2, 2.stāva konferenču zālē

Neoficiālā daļa: uzreiz pēc pasākuma, 5 min gājienā no LIAA, plkst. 17:30 Birojnīcā, Bergu bazārs, Dzirnavu iela 84/2 (karte http://g.co/maps/nvzu).

Reģistrācija pasākumam: http://bit.ly/google-in-riga

Semināra laikā atbildēsim uz jautājumiem:

  • Kāpēc un kā man reklamēties tiešsaistē?
    Nav divu vienādu kompāniju, un katra no tām saskaras ar unikālām problēmām un izaicinājumiem. Digitālās revolūcijas kontekstā katram uzņēmumam svarīgs ir jautājums nevis “vai”, bet “kā” būt redzamam tiešsaistē.
  • Kā man mērīt savus rezultātus?
    Atrodoties tiešsaistē, uzņēmumam būtiski ir zināt ne tikai aspektus, kas darbojas veiksmīgi, bet jo sevišķi meklēt virzienus ar neattīstītu potenciālu. Google Analytics var sniegt uzņēmējam būtisku informāciju par to, kā apmeklētāji ienāk manā lapā, ko viņi tur dara, kā arī kad un kā viņi no tās aiziet. Kopā mēs apskatīsim dažus no svarīgākajiem mērījumiem, kas var palīdzēt novērtēt un uzlabot savu klātbūtni tiešsaistē ar Analytics palīdzību.
  • Kur man doties tālāk?
    Lēmumam par uzņēmuma pakalpojumu piedāvāšanu jaunā tirgū ir jābūt pārdomātam un izsvērtam. Ar praktiskiem piemēriem mēs aplūkosim, kā ir iespējams maksimizēt esošās eksporta iespējas, kā arī atrast un sagatavot sevi ieiešanai pavisam jaunos eksporta tirgos.

 

Semināra piedalīsies “Google” pārstāvji Deivids Dovlings (David Dowling), Laura Krasovska, Didzis Vilcāns un Artūrs Bernovskis, Mailigen.lv.

Semināra darba valoda: angļu valoda